بیماری های مرغ مینا (میخچه کف پا)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):


:: موضوعات مرتبط: بیماریهای مرغ مینا , بیماری های مرغ مینا (میخچه کف پا) , ,
:: برچسب‌ها: بیماری های مرغ مینا , مرغ مینا , بیماری کف پای مینا , سرماخوردگی مرغ مینا , درمان بیماری پای مینا , مینا , تصاویر مینا , عکس مینا , تربیت مرغ مینا , آموزش مرغ مینا , مینای معمولی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11979
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : مهدیبا
ت : جمعه 10 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سمیرا ضمیری در تاریخ : 1395/5/19/2 - - گفته است :
سلام مرغ مینایی دارم که مدتی پاهاش درد میکنه و بالا نگه میداره وقتی کف پاهاشو دیدم تاول و باد کردگی داره خیلی درد داره همش میشینه توروخدا کمک کنید زود جواب بدید خیلی نگرانم
دوست عزیز برای درمان پای پرنده خود می توانید از پماد تتراسایکلین استریل به مدت سه الی چهار شب و فقط شبها قبل از خواب استفده کنید.بهت است در تاریکی پرنده را گرفته و بکمک شخص دیگری پماد زده شود.پس از درمان و بهبود با وقفه یک روز می توانید یک الی دو روز هم از وازلین استفاده کنید و قبل از استفاده پای پرنده را با آب ولرم بشوئید.ضمناً حتی الامکان در زمان کم اینکار را انجام دهید تا کمترین استرس به پرنده شما وارد شوید.در پناه خدا بیشتر مراقب پرندتان باشید.مطمئناً نتیجه میگیرید!

<-CommentGAvator->
محمد حسین در تاریخ : 1395/4/24/4 - - گفته است :
من یه مرغ مینا دارم که انگشت وسطی پای راستش پاد کرده بود و زیر دوتا پاش یک لکه سیاه بود من به باهاش پماد تتراسایکلین زدم بهتر شد چی کار کنم ادامه بدهم یا ببرمش دامپزشکی زود تر جواب دهید نگرانش هستم
پاسخ:دوست عزیز ابتدا باید با همان پماد تتراسایکلین تا یک هفته درمان را ادامه بدهید و سپس زمانی که بهبودی حاصل شد پس از آن از پماد ویتامینه به مدت 2 تا 3 شب قبل از خواب استفاده کنید.بامید بهبودی کامل پرنده شما.

<-CommentGAvator->
مصطفی در تاریخ : 1394/7/11/mynah - - گفته است :
سلام
من دوساله که یه مرغ مینا دارم تو این مدت چند بار انگشت پاش زخم شده و من با پماد خوبش کردم ولی آخرین بار از دوماه پیش انگشت وسطیه پای راستش به زخامت چند میلیمتر زخم شده و کلا سیاه شده تا اینکه پریروز قوزک پاش هم کم کم سیاه شد. البته چند روز پیش هم یه تیکه از زخم انگشتشو کند و سفیدیه پاش معلوم شد به خودم گفتم شاید بشه کل زخماشو کند ولی گفتم قبلش با دکترش صحبت کنم اصن روزوشب خواب ندارم خیلی نگرانشم چیکار باید بکنم
پاسخ:خیلی سریع توسط یک فرد متخصص باید انگشت پای پرنده شما از قسمت سیاه شده قطع گردد.چون بزودی تبدیل به عفونت شده و احتمال مرگ پرنده بی نوا حتمی است.من هم نگران شدم.سریع اقدام کنید.!!!

<-CommentGAvator->
محمد  در تاریخ : 1393/5/10/5 - - گفته است :

سلام وبلاگ قشنگی داری
یه خواهشی داشتم
بی زحمت این چت روم رو لینک کنین
چت روم دارم سعی میکنم این چت روم رو شلوغ کنم
ممنون میشم اگه کمکم کنی و لینکش کنی
مرسی
پاسخ:لینک ما را ثبت کنید و یک هفته بعد اطلاع دهید تا ثبت شوید...


<-CommentGAvator->
الهام در تاریخ : 1393/5/10/5 - - گفته است :

ســـــلام وبــلاگـتـو دیـــدم خـوب بـود ولـی چـرا بازدیــدش کمـه؟ بیـا تـو ایـن ثبــت نـام کـــن هـم بـازدیــد وبــلاگتـو ببـر بـالا هـم تـو گوگـل شـناخـتـه شـو. بـیا تـو وبـــلاگـم یـه لـحـظـه
 
.blfa.com

پاسخ:بازدید زیاد لازم نداره چون فقط افراد بخصوص به ما مراجعه می کنند.لطفاً دیگه مزاحم نشو...



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: